De vraag van Land van Fluwel

Bedrijfsleider Suzan Romar werkte bij Land van Fluwel eerst met een kassasysteem dat voor hen “best wel aan de prijs was”. Bovendien was het ook lastig om het te combineren met QR bestellen. Hierdoor konden gasten niet zelfstandig hun bestelling plaatsen en leverde het ook hun personeel meer werk op.

Via Xandrion, een inkooporganisatie voor hospitality- en leisure ondernemers, kwam Suzan in maart 2022 uit bij Scanfie. “Daar zagen we dat er een kassasysteem bij hun in het pakket zat. Dankzij de samenwerking tussen Scanfie en Xandrion kwam naar voren dat Scanfie niet alleen een goed systeem had door met QR-codes te bestellen, maar ook een veel betere prijs had, vooral met de exclusieve Xandrion korting. Dat was voor ons de aanleiding om over te stappen naar Scanfie.”

De voordelen van het kassasysteem

Bij de overstap hield Scanfie rekening met factoren die uniek waren voor Land van Fluwel. Eén daarvan is het feit dat Land van Fluwel een seizoensbedrijf is. Hierdoor geldt voor hen buiten het seizoen een gereduceerd tarief.

Sinds haar overstap naar Scanfie ervaart Suzan meerdere voordelen. Eén daarvan is het systeem. Het is voor haar overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, met name achter de schermen. Ook ziet ze nu dat medewerkers direct met het makkelijke en overzichtelijke systeem overweg kunnen. Daarnaast merkt ze dat gasten via QR-codes zelf hun bestelling plaatsen, en niet hoeven te wachten tot er een medewerker langskomt op de bestelling op te nemen. Bovendien kunnen de door een medewerker opgenomen bestellingen en QR bestellingen samen op één tafelrekening komen. “Wij vinden het fijn dat, naast dat de gasten zelf kunnen bestellen, ze ook nog zelf aan tafel de bestelling kunnen opnemen en meteen een vertaalde menukaart hebben voor onze buitenlandse gasten.”

Nadat Scanfie de geconfigureerde hardware zelf opstuurde, richtte Land van Fluwel zelf grotendeels het alles-in-1 kassasysteem in en ook de installatie van de hardware regelden zij zelf. Toch stonden ze er nooit alleen voor. Tijdens deze implementatie ervaarde Suzan namelijk een ander groot voordeel: de service. “Wanneer je een vraag hebt, is er altijd iemand bereikbaar om je verder te helpen. We hebben ooit in het begin een kleine

fout in ons systeem gevonden. Toen we belden werd het meteen opgelost. De 

medewerkers van Scanfie zijn erg behulpzaam.”
Wil jij ook kijken wat Scanfie voor je kan betekenen? Neem dan snel contact met ons op via remko@scanfie.nl.